Toimitusehdot

 

Autetaanravintoloita.fi palvelu on ravintoloille tarkoitettu markkinapaikka, jossa ravintolat voivat myydä lahjakortteja kuluttajille koronakriisin aikana. Tuotteet kohdistuvat aina ravintolakohtaisiin tuotteisiin ja niiden lunastaminen tapahtuu vain siinä ravintolossa, johon lahjakortit on ostettu.

Palvelussa myytävien tuotteiden johdosta, palvelu on tarkoitettu vain yli 18 vuotta täyttäneille. Hyväksymällä nämä toimitusehdot vahvistat olevasi täysi-ikäinen sekä sitoudut seuraaviin ohjeisiin ja rajoitteisiin.

 

MYYTÄVÄT TUOTTEET:

Autetaanravintoloita.fi -palvelussa myytävät tuotteet toimitetaan lahjakortteina asiakkaalle. Lahjakortit voivat sisältää vain yhtä tuotetta yhden tai useamman kappaleen, jolloin lahjakortilla on useita lahjakortin numeroita. Ruokalahjakortin osalta tuote sisältää arvoa asiakkaan valitseman määrän. Lahjakortit toimitetaan asiakkaalle sähköisesti ladattavaksi tai sähköpostin liitteenä pdf-muodossa.

LAHJAKORTTIEN KÄYTTÄMINEN:

Lahjakortin voi lunastaa vain sen myyneestä ravintolasta, kun ravintoloita koskevat rajoitteet on lopetettu. Lunastaminen edellyttää lahjakortin numeron esittämistä ravintolassa. Lahjakortissa oleva QR-koodi mahdollistaa nopeamman lunastamisen ravintolossa, mutta ravintola päättää itse lunastustavastaan. Varaudu siis esittämään lahjakortti sähköisesti tai tulostettuna ravintolassa.

Lahjakortin tuotteen voi lunastaa vain kerran pois lukien ruokalahjakortti, jonka voi lunastaa myös useammassa erässä. Ravintola vastaa lahjakorttia vastaavien tuotteiden toimittamisesta. Lahjakorttia ei vaihdeta rahaksi.

Lunastamisen yhteydessä ravintola tarkistaa tarvittaessa ikäsi ikärajavalvottujen tuotteiden osalta osana normaalia ikärajanvalvontavelvollisuutta.

Huom! Lahjakortin lunastaminen edellyttää ravintolalta internetyhteyttä ja palvelu ei vastaa mahdollisista tietoliikenneongelmista lunastamisen yhteydessä.

LAHJAKORTIN VOIMASSAOLOAIKA

Lahjakortit ovat voimassa 31.12.2020 asti siinä ravintolassa, mihin tuote on ostettu.

 

TILAAMINEN:

Tilaaminen tapahtuu autetaanravintoloita.fi palvelusta halutun ravintolan omalta sivulta ja siellä tarjolla olevista tuotteista. Tuotteet ovat ravintolakohtaisia eikä niitä voi käyttää muissa ravintoloissa.

Tilaaminen edellyttää näiden toimitusehtojen hyväksymistä.

Tilattaessa tuotetteita keräämme tilaukseen liittyvät henkilötiedot tilauksen toimittamista varten. Nämä tilaustiedot ovat osana palvelun sekä ravintolan tilaustietoja ja joudutaan tallentamaan lakisääteisesti. Palvelusta löytyvässä tietosuojaselosteessa on kuvattu tarkemmin tietojen käyttö.

 

MAKSUEHDOT:

Palvelussa maksamisessa käytetää Checkout Finlandin kauppiaspalveluita.  Maksuehdot löytyvät osoitteesta https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN:

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän sisällä toimituksesta. Peruuttamisoikeuden määräaika lasketaan siitä päivästä lähtien, jona asiakas tai hänen valtuuttamansa henkilö vastaanottaa tuotteen. Voit peruuttaa tilauksesi ilmoittamalla sähköpostilla halustasi peruuttaa kauppa osoitteeseen [email protected]

Peruuttaminen on maksutonta. Hyvitämme tuotteet maksutapasimukaisesti. Rahat palautuvat yleensä noin 3-5 pankkipäivän sisällä.

 

TOIMITUSAIKA:

Tilatut tuotteet (lahjakortit) toimitetaan heti maksamisen jälkeen ladattaviksi verkkokaupasta sekä sähköpostitse ilmoitettuun osoitteeseen. Mikäli tuote on tilattu ystävälle, toimitetaan hänelle sähköposti, jossa on linkki lahjakorttien lataamiseksi. Huom! Emme vastaa sähköpostiosoitteessa olevista virheistä.

 

TOIMITUKSEN HINTA:

Palvelussamme ei ole erillistä toimitusmaksua. Asiakas maksaa omista mahdollisista pankkikustannuksistaan.

 

VIRHEELLINEN TUOTE:

Asiakkaalla on velvollisuus tarkistaa tilauksen tuotteet ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu.

Mikäli sinulle on toimitettu väärä tuote, väärä tuotteiden määrä tai tuotteessa on virhe, tulee sinun ilmoittaa asiasta viipymättä sähköpostilla [email protected] .

Mikäli tuotteessa on virhe, liitäthän käsittelyn nopeuttamiseksi sähköpostiin mukaan lahjakortin numeron tai tilausnumerosi sekä yhteystietosi.

MUUTA:

Asiakas vastaa lahjakorttinsa numeron sekä QR-koodin huolellisesta säilyttämisestä ja sen käytöstä.

Autetaanravintoloita.fi, Helppari Oy tai ravintolat eivät vastaa mahdollisista virheellisistä sähköpostiosoitteista joka estää lahjakorttiliitteen toimittamisen.

 

ASIAKASPALVELU:

Mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää, niin otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Autamme erittäin mielellämme.

 

sähköposti: [email protected]